Friday, September 18, 2009

Last Design before....


Nie design terakhir sebelum aku blik kg... Lega keje aku dh settle... Dapat la.. aku blik kg ngan tenang huhu... nk sambut raya.... hahaha.... syok nyew aku... dh lama x blik kg... rindu kt mak abh, blik, katil, tilam, bantal, selimut aku d kampung... huhuhu...
Dah la bln Ramadhan nie aku busy gile... nk wat poster Raya pon x sempat... Apa-apa pon aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin...
kepada mak abh, smua kawan2, saudara-mara, jiran tetangga, bos aku dn smua umat islam la.... Semoga syawal nie beri manafaat kpd kte smua...

2 comments:

WannssCFS said...

Selamat Hari Raya buat Nur..banyak yg saya pelajari kat sini...tapi tak reti sgt nak wat..hehehehehe...

Nur said...

Selamat Hari Raya WannssCFS...
yew kew... x pew.. slow2 la... insya-allah berjaya nnt... thanz..


design by Nur for Cool Style Graphics.